Voorraadbeheer software

Zoekt u voorraadbeheer software die altijd up to date is? Sense Cloud biedt een complete oplossing voor uw voorraadbeheer, personeelsplanning, materieelplanning en nog veel meer! Onze software is vanuit elk apparaat op elke locatie inzichtelijk: zolang u internetverbinding heeft is deze ook altijd actueel. Voorraad toevoegen of verwijderen gaat bovendien makkelijk dankzij de QR scan.

Hoe het werkt

In Sense-Cloud Service kunt u verschillende voorraadlocaties beheren. Denk hierbij aan de actuele autovoorraad van servicemonteurs, actuele voorraad op een projectlocatie en natuurlijk de actuele voorraad van het centrale magazijn.

Praktische voordelen/toeppasingen

Heeft u bijvoorbeeld servicemonteurs aan het werk die dagelijks onderweg zijn en komt er een storing binnen van een klant? Uw planners kunnen direct de actuele autovoorraad inzien en de monteur met de juiste spullen naar de klant sturen. Of werkt uw bedrijf veel op klantlocatie en houdt u hier ook voorraad? Uw inkopers kunnen altijd direct de actuele voorraden die daar nog liggen inzien.

Natuurlijk zijn er nog veel meer voordelen aan het gebruik van Sense-Cloud Service. Neem gerust eens geheel vrijblijvend contact met ons op om te kijken of de software bij uw wensen past.

Plan software met voorraadbeheersysteem

Sense Cloud is meer dan alleen een voorraadbeheersysteem met een online personeelsplanning. Zo is het ook mogelijk om op een eenvoudige manier monteurs in te plannen. Bij de planning wordt vervolgens rekening gehouden met relevante bekende informatie; zoals de materieel voorraad, eventueel ingevoerde historische gegevens, contract- of abonnementsinformatie en informatie vanuit storingsbase.

Wilt u zo efficiënt mogelijk uw personeel, materiaal en materieel inzetten? Dan is een goede plan software waar deze elementen direct inzichtelijk zijn van grote waarde voor uw bedrijf. Sense-Cloud Service is hiervoor de perfecte oplossing.

Digitale werkbon

Wordt er via de plan software van Cloud Service een opdracht aangemaakt voor een van de monteurs, creëert het systeem automatisch de digitale werkbon. Op de digitale werkbon staat automatisch de opdrachtgever, geplande tijd (nacalculatie uiteraard mogelijk), benodigde onderdelen en materialen. Uiteraard komt deze informatie automatisch uit het voorraadbeheersysteem.

Zijn de werkzaamheden uitgevoerd, dan kan de digitale werkbon direct ondertekend worden door de opdrachtgever. Geeft de monteur ook zijn akkoord dan worden alle gegevens zoals gewerkte uren, gebruikte onderdelen en materialen direct doorgestuurd naar de administratie.
Hier wordt de actuele voorraad gesynchroniseerd en de factuur kan direct klaargezet worden en eventueel de deur uit.

Meer weten? Neem contact op & probeer het gratis

Heeft u vragen over onze Sense Cloud Service of wilt u meer informatie? Vraag dan geheel vrijblijvend een gratis demo pakket aan of neem gerust eens vrijblijvend contact met ons op. Voor korte vragen kunt u ook onze veelgestelde vragen bekijken.